Предмет | Тема | Зміст завдання |
| Форма перевірки |
Читання | Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». | Читати, відповідити на питання. | 30.03 | Дати відповіді на питання після твору. Надіслати у вайбер. |
Читання | Підсумковий урок за темою: «Літературні казки зарубіжних письменників». | Читати, відповідати на запитання. | 31.03 | Намлювати ілюстрацію до казок |
Читання | Відомості про А. Костецького. А.Костецький «Мрія». Любов Забашта «Сказав мудрець…» ( с. 155 – 157 ) | Виразно читати | 02.04 | Виразно читати |
Читання | Анатолій Костецький «Спішу додому». ( с. 158 ) | Творча робота: доповнення твору та його інсценізація. | 03.04 | Дати відповіді на питання після твору. |
Читання | Сухомлинський «Не загубив, а знайшов». ( с. 159 – 160 ) | Читати, відповідати на запитання. | 06.04 | Намалювати у зошиті ілюстрацію до казки. |
Читання | Відомості про В. Нестайка. Всеволод Нестайко «Шурка і Шурко». | Читати , відповідати на запитання | 07.04 | Дати відповіді на питання. |
Читання | Всеволод Нестайко «Шурка і Шурко» (продовження роботи над твором). ( с. 163 – 166 ) | Стислий переказ | 09.04 | Скласти і записати план у зошит. Намалювати ілюстрацію до казки. |
Читання | Марія Чумарна «Казка про друга». ( с. 166 – 170 ) | Виразно читати | 10.04 | (напам’ять уривок 35-40 сл. ) |
Читання | Марія Чумарна «Казка про друга» (продовження роботи над твором). ( с. 166 – 170 ) | Читати , відповідати на запитання | 13.04 | Намалювати у зошиті ілюстрацію до казки. |
Читання | Галина Малик «Мавпині іменини». Творча робота за змістом твору. ( с. 171 – 172 ) | Читати , відповідати на запитання | 14.04 | Виразно читати |
Читання | Микола Сингаївський «Сміх для всіх». ( с. 172 – 173 ) | Читати , відповідати на запитання | 16.04 | Вивчити напам’ять |
Читання | Підсумок по темі «Людина починається з добра». | Читати , відповідати на запитання | 17.04 | |
Читання | Василь Сухомлинський «Співуча пір’їнка». ( с. 174 – 175 ) | Читати , відповідати на запитання | 21.04 | Дати відповіді на питання. |
Читання | Ганна Чубач «Найрідніші голоси». Степан Жупанин «Намалюю вітер». Творча робота за змістом віршів. ( с. 175 – 176 ) | Читати , відповідати на запитання | 23.04 | Виразно читати |
Читання | О. Єфімов «Тут усе є». ( с. 177 – 178 ) | Читати , відповідати на запитання | 24.04 | Скласти і записати план у зошит. |
Предмет | Тема | Зміст завдання |
| Форма перевірки |
Читання | Удосконалення вмінь самостійно визначати жанрові ознаки творів. Твори Івана Андрусяка. | Читати, відповідати на питання. | 27.04 | Дати відповіді на питання після твору. |
Читання | Саталкіна «Кожний знає своє діло». Засоби художньої виразності у творі. ( с. 177 – 178 ) | Читати, відповідати на запитання. | 28.04 | Намлювати ілюстрацію до казок |
Читання | Відомості про письменника Володимира Рутківського. В. Рудківський «Як складають вірші». ( с. 179 – 183 ) | Виразно читати | 30.04 | Виразно читати |
Читання | В. Рудківський «Як складають вірші». Продовження роботи над твором. Творча робота. Складання віршів учнями. ( с. 179 – 183 ) | Творча робота: доповнення твору та його інсценізація. | 04.05 | |
Читання | Творча діяльність учнів на основі прочитаного: складання казок, небилиць, творів - мініатюр, віршів, загадок, лічилок тощо. | Скласти казку « Весна і зайчик» | 05.05 | Намалювати у зошиті ілюстрацію до казки. |
Читання | М. Сингаївський « Дощ із краплі починається « | Читати , відповідати на запитання | 07.05 | Вивчити вірш напамять |
Читання | Підсумок за темою « у кожного є співуча пірїна» | Стислий переказ | 08.05 | . Намалювати ілюстрацію до прочитах творів |
Читання | 1.Щодня читати 5 сторінок 2.Вести читацький щоденник |