30.03.

Динаміка образу Елайзи Дулітл. Запитаня, с.267(підручник, письмово).

03.04.

Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови. Складання анкети головного героя Елайзи Дулітл.

06.04.

Складання анкети головного героя (на вибір, за вивченими творами Г.Ібсена, Б.Шоу).

10.04.

Пройти онлайн-тестування на сайті. Відповіді записати в зошити. https://naurok.com.ua/test/novi-tendenci-u-dramaturgi-kincya-xix-pochatku-xx-st-58867.html

13.04.

Михайло Опанасович Булгаков. (1891–1940). «Собаче серце». (Опрацювати біографію письменника, читати твір).

17.04.

«Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби. Написати твір-мініатюру «Яку пораду я можу дати Шарикову».

20.04.

Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Опрацювати матеріал підручника за темою.

24.04.

Персонажі-«двійники» (Шаріков — Швондер). Порівняльна характеристика(таблиця в зошиті).

27.04.

Ерік Вольф Сігел (19372010). «Історія одного кохання». Розповідь прозворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Читати повість.

04.05.

Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. Виписати проблеми, які порушено у творі.

08.05.

Шолом-Алейхем (18591916). «Тев’є-молочар». Читати, переказувати.

15.05. Шолом-Алейхем (18591916). «Тев’є-молочар». Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор. Записати проблеми, які порушено у творі, охарактеризувати одного з героїв (на вибір).

18.05. Твір на літературну тему (оберіть самостійно з вивчених творів).

22.05. Позакласне читання. Сучасна зарубіжна поезія. Унікальність, самобутність, неповторність Едуарда Асадова і його поезії. Аналіз поезії письмово.

25.05. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Повторити теорію літератури, літературні течії.

29.05. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Аналіз найцікавішого твору (усна розповідь)

Кiлькiсть переглядiв: 290

Коментарi