Динаміка образу Елайзи Дулітл. Запитаня, с.267(підручник, письмово).
Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови. Складання анкети головного героя Елайзи Дулітл.
Складання анкети головного героя (на вибір, за вивченими творами Г.Ібсена, Б.Шоу).
Пройти онлайн-тестування на сайті. Відповіді записати в зошити. https://naurok.com.ua/test/novi-tendenci-u-dramaturgi-kincya-xix-pochatku-xx-st-58867.html
Михайло Опанасович Булгаков. (1891–1940). «Собаче серце». (Опрацювати біографію письменника, читати твір).
«Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби. Написати твір-мініатюру «Яку пораду я можу дати Шарикову».
Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Опрацювати матеріал підручника за темою.
Персонажі-«двійники» (Шаріков — Швондер). Порівняльна характеристика(таблиця в зошиті).
Ерік Вольф Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання». Розповідь прозворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Читати повість.
Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. Виписати проблеми, які порушено у творі.
Шолом-Алейхем (1859–1916). «Тев’є-молочар». Читати, переказувати.
15.05. Шолом-Алейхем (1859–1916). «Тев’є-молочар». Образна система твору. Філософські проблеми. Народний гумор. Записати проблеми, які порушено у творі, охарактеризувати одного з героїв (на вибір).
18.05. Твір на літературну тему (оберіть самостійно з вивчених творів).
22.05. Позакласне читання. Сучасна зарубіжна поезія. Унікальність, самобутність, неповторність Едуарда Асадова і його поезії. Аналіз поезії письмово.
25.05. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Повторити теорію літератури, літературні течії.
29.05. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Аналіз найцікавішого твору (усна розповідь)