16.03 - Романтизм в образотворчому мистецтві
Опрацювати ст.146-155
Практичне завдання -1. Намалювати фантастичний пейзаж (акварель, пензлі)
або 2. Намалювати марину, в якій передати романтичну атмосферу морської стихії (акварель, гуаш, пензлі)
Орієнтовні теми: "Захід сонця: штиль", "Серед бурхливих хвиль", "Білокрилі вітрильники на морських просторах", "Скелі на кримському узбережжі", "Морська баталія" (Зразки ст. 154-155)
30.03 - Музика романтиків
Опрацювати ст. 156-163
Музичні твори для сприймання: Ф.Шопен Ноктюрн А.Дворжак Слов’янські танці; Н.Паганіні Каприс № 24 для скрипки соло, Н.Паганіні-Ф.Ліст Етюди № 6, «Мазепа»; (Джерело - http://bozhok.krolevec-osvita.gov.ua/news/14-14-06-31-03-2020/)
Дати відповіді на питання 1 і 2 на ст.163
06.04-13.04 - Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві
Опрацювати ст. 164-175
Переглянути:
І. Рєпін "Запорожці" за посиланням wym-1587468205016
К. Устиянович Шевченко на засланні wym-1587468644197
М. Микешин - Пам'ятник Б. Хмельницькому wym-1587468764891
Практичне завдання -1. Намалювати реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів (кольорові олівці, пастель, тонований папір)
або 2. Придумати й намалювати сатиричну картину, карикатуру чи шарж на тему з життя сучасного підлітка (кольорові олівці, фломастери) (Зразки ст. 174-175)
27.04 - Реалістичний стиль в музичному мистецтві
Опрацювати ст. 176-181
Переглянути:
Екранізація опери "Риголетто" (Д. Гнатюк - Арія Риголетто. Dmytro Hnatyuk - Rigoletto)
04.05 - Стильовий синтез. творчість Т.Шевченка і М. Лисенка
Опрацювати ст. 182-193
Практичне завдання -1. Створити емблему фольклорного фестивалю (графічний матеріал за вибором)
2. Створити колаж для оформлення диска "Шевченко і музика" (за бажанням можна застосувати комп'ютерну графіку)
ДЛЯ СПІВУ: 1. Українська народна пісня на вірші Т. Шевченка "Реве та стогне Дніпр широкий"
2. І. Карабиць "Пісня на добро"
Кiлькiсть переглядiв: 241