Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності (зробити конспект біографії письменниці, почати читати повість).
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги (Виписати в повісті цитати, які характеризують Клима Джуру та Сашка Смика).
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Друзі й вороги Клима Джури. Скласти 12 тествових запитань до тексту.
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Створити рекламу твору.
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Підібрати народні прислів'я та приказки про страх, боягузів.
Узагальнення вивченого. Підручник, с. 212-213(відповіді на питання).
Анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.. Роль гумору в житті українців. Підручник, с. 215(читати).
Леонід Глібов. «Щука». Підручник, с.216-218 (записати визначення сатири і гумору в зошит, виразно читати байку).
Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи. Виразно читати байки. Опрацювати статтю підручника, с.218(визначення в зошит записати)
Позакласного читання. В. Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурудзо» (читати)
Степан Руданський. «Добре торгувалось». Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві. Підручник,с. 223-224(читати), с.224(визначення записати в зошит)
Степан Руданський. «Запорожці у короля». Підручник, с. 227 (виразно читати). Письмово дати відповіді на питання, с. 227.
12.05. Літературна Старокостянтинівщина. Підготувати прозовий твір поетів-земляків.
14.05. Павло Глазовий. «Найважча роль». Виразно читати.
19.05. Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала». Вивчити напам’ять одну із гуморесок (на вибір)
21.05. Контрольна робота. Гумористичні твори. Підручник, с.234-235 (письмово дати відповіді)
26.05. Намалювати ілюстрацію до твору, який найбільше сподобався.
28.05. Цікаві запитання і завдання до творів, які вивчалися впродовж року.