26.05. Контрольна робота №2 (матеріали будуть пізніше)
21.05 Навчальний проект "Смітити не можна переробляти" (про "друге життя" побутових речей)

Переглянути матеріали за ПОСИЛАННЯМ

ВИКОНАТИ

Навчальний проєкт «Смітити не можна, переробляти» (про «друге життя» побутових речей) за ПОСИЛАННЯМ (або на ст.189 підр.)

19.05 Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі.

Опрацювати §48.

12.05 Охорона природи. Червона книга України

Опрацювати §47.

Переглянути:

Червона книга Хмельниччини. Тварини
Рослини Хмельницької області, занесені до Червоної книги України

ПРАКТИЧНА РОБОТА. Складання Червоної книги своєї місцевості. (виконати)

Тема Практичне робота №2 «Складання Червоної книги своєї місцевості».

Мета:

навчальна: з'ясувати, які тварини, рослини, гриби нашої місцевості занесені до Червоної книги України, ознайомитися з структурою Червоної книги;

розвивальна: формувати вміння і навички користування Червоною книгою, розвивати вміння дослідження питань з використанням джерел знань;

виховна: виховувати моральну відповідальність і обов'язок зробити все для збереження довкілля , викликати турботу за майбутнє свого краю.

Обладнання: підручники, зошити. Червона книга України, дошка з написаними матеріалами для уроку.

І. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Виконання практичної роботи за її планом на ст.226 підручника. Ознайомтеся зі структурою Червоної книги, розгляньте малюнки та фотографії занесених до неї організмів. Виберіть серед них види тварин, рослин, грибів вашої місцевості. Запишіть про них інформацію в зошиті за планом:

1. Назва.

2. Ступінь вразливості (зниклі, зникаючі, вразливі, рідкісні, невизначені, недостатньо відомі, відновлені).

3. Місцезростання (для рослин і грибів) або поширення (для тварин).

4. Умови життя.

5. В процесі роботи можна використати таблицю під назвою «Червона книга своєї місцевості»:

Назва Ступінь вразливості Місцезростання (поширення) Умови життя

Рослини

Гриби

Тварини

II. ВИСНОВКИ. В ході виконання практичної роботи я дізнався, що...

07.05 Екологічні проблеми та їх розв'язування

Опрацювати §46.

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ: (записати в зошитах відповідно до плану проведення)

Тема. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості

Мета: проаналізувати наявні екологічні проблеми своєї місцевості,

запропонувати можливі шляхи їх розв’язання.

Обладнання й матеріали: зображення рослин і тварин району проживання, чисельність яких зменшилася, фотографії із зображенням наслідків екологічних проблем своєї місцевості.

План проведення дослідження

1. Зберіть інформацію про основні екологічні проблеми у нашій місцевості і запишіть їх.

2. Визначте основні джерела забруднення середовища у нашій місцевості(можна сфотографувати).

3. Запропонуйте план розв'язання визначених проблем.

Детальніше тут: https://skrinya-znan.webnode.com.ua/products/tema-prezentatsiya-mini-proektiv-chi-ne-peretvoritsya-zemlya-na-pustelyu-bud-prirodi-drugom-doslidnitskij-praktikum-doslidzhennya-ekologichnikh-problem-svojeji-mistsevosti/

05.05 Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини.

Повторити §45. Дати відповіді на питання ст. 178

30.04 Людина - частина природи. Зв'язок людини з природою.

Опрацювати §45. та матеріал за ПОСИЛАННЯМ зв'язок людини з природою.

28.04

Узагальнення вивченого по темі "Планета Земля як середовище життя організмів" ТЕМАТИЧНА

Пройти тести "Планета Земля як середовище життя організмів" (на сторінці клацнути на ярлик "тестування")

23.04

Повторити §§38-44 Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини» (с.173)

Віртуальна екскурсія Вінницьким краєзнавчим музеєм за ПОСИЛАННЯМ

21.04 §44;

14.04 § 42; 1

09.04. §41;

07.04. §40;

02.02. §39;

31.03. §38;

6.04 §43;

Кiлькiсть переглядiв: 174

Коментарi