Аналіз роботи НВК за 2018-2019 навчальний рік

У сучасних умовах освіта набуває особливого значення для нагромадження людиною професійних знань, навичок, мотивацій, для формування духовності, розуміння та пізнання людиною свого існування. Значно підвищується роль знань, їх накопичення для виходу на новий рівень інформаційних технологій, докорінний вплив на соціальну природу людини.

Перед сучасним закладом загальної середньої освіти постає завдання створити комфортні умови навчання для дитини та забезпечити якісну освіту, а також бути максимально відкритим з громадськістю.

Передумовами розвитку закладу в умовах Нової української школи є правильна управлінська діяльність, якісний кадровий потенціал, сучасне матеріально-технічне забезпечення, прозорість та інформаційна відкритість, формування довіри суспільства до системи освіти, гарантування її якості.

Сучасний заклад освіти повинен створювати рівний доступ всіх учасників освітнього процесу.

Понад 65% населення України сьогодні, в цю хвилину, дотичні та зазнають впливу системи освіти в Україні. Насправді ж практично все населення нашої держави - продукт системи освіти.

Освітній процес

З 1 вересня 2018 року розпочали навчання за новою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко 7 учнів 1-го класу нашої школи. Новий зміст освіти заснований на формуванні необхідних для успішної самореалізації в суспільстві компетентностей. Державний стандарт початкової освіти передбачає поділ на 2 цикли: І цикл -1-2 класи, II цикл - 3-4 класи, що враховують вікові особливості розвитку та потреби дітей і дають можливість забезпечити подолання розбіжностей у досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти.

Важливим елементом нового змісту освіти є ранкова зустріч. Ранкова зустріч дає можливість навчити дітей взаємній повазі та позитивному ставленню один до одного, сприяють формуванню цілісного колективу.

Завдяки підтримці місцевих меценатів та Старокостянтинівської районної ради у класному приміщенні, де навчаються першокласники здійснено капітальний ремонт. Кімнату оснащено меблями, жалюзями, комп'ютерною технікою. Наявний ламінатор. Придбано одномісні парти, які легко трансформувати для групової роботи. Для забезпечення дослідницької діяльності дітей, формування самостійності, організації роботи дітей у парах, у малих групах, також індивідуально облаштовано навчальні осередки. Є куточок відпочинку, усамітнення, змінний тематичний осередок, зона художньо-творчої діяльності, дитяча класна бібліотечка, куточок живої природи. Кожен першокласник у класі має власну скриньку, де зберігає необхідне для навчання та розвитку приладдя.

100% педагогів прослухали 60-годинний курс для вчителів початкової школи та отримали сертифікати на платформі ЕdЕrа. 50% вчителів початкових класів та вчитель англійської мови пройшли навчання за Типовою освітньою програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розробленою відповідно до Концепції НУШ, на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Якість освіти

Учителі школи проводять уроки на високому рівні, використовуючи як традиційні так й інноваційні форми й методи навчання.

У 2018-2019 н.р. учні стали переможцями ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів, учасниками та переможцями районних, обласних та всеукраїнських конкурсів.

Список здібних та обдарованих учнів Іршиківського НВК за підсумками 2018 – 2019 навчального року

№ з/п Прізвище та ім’я учня Інтелектуальна обдарованість Спортивна обдарованість
1. Якобчук Роман Валерійович, 11 клас І місце з математики у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін Відмінний результат -«МАН-ЮНІОР «Технік.Юніор.Ерудит», Диплом І ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Учасник обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких, винах. та раціонал. розробок на базі ХОЦНТУМ Учасник обл. конкурсу винахідництва та раціоналізаторства ІІІ загальнокомандне місце на районних фінальних змаганнях з настільного тенісу ІІІ загальнокомандне місце на районних змаганнях з баскетболу (3х3)
2 Якобчук Наталія Валеріївна 11 клас ІІ місце з правознавства, ІІІ з англійської мови у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін ІІІ місце у І етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика Сертифікат учасника Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч» Диплом І ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 ІІІ командне місце районний конкурс «Молодь обирає здоров’я» - І місце районні змагання з легкої атлетики (метання списа) - ІІ місце районні змагання з легкої атлетики (метання диска) - ІІ загальнокомандне місце на районних змаганнях з баскетболу (3х3) - ІІІ загальнокомандне місце на районних фінальних змаганнях з настільного тенісу
3 Владовська Катерина Миколаївна 11 клас І місце з астрономії , ІІІ місце з історії у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін Диплом ІІІ ст. (обл. етап) Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р, Сертифікат учасника Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч» Учасник ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнів та студентської молоді і. Т. Шевченка - ІІ загальнокомандне місце на районних змаганнях з баскетболу (3х3) - ІІІ загальнокомандне місце на районних фінальних змаганнях з настільного тенісу - ІІІ місце районні змагання з легкої атлетики (метання диска)
4. Хомич Ірина Сергіївна 9 клас І місце з математики, І місце з географії, ІІІ місце з фізики, ІІІ місце з історії у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р, Сертифікат учасника Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч» Диплом ІІІ ст. у Міжнародній грі із зарубіжної літератури “Sunflower” Учасник ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнів та студентської молоді і. Т. Шевченка ІІІ м. в районних змаганнях з легкої атлетики (штовхання ядра) ІІ загальнокомандне місце в районних змаганнях з легкої атлетики
5. Демчук Катерина Сергіївна 11 клас Диплом І ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р І загальнокомандне місце на районних фінальних змаганнях з шахів
6. Подхолюзін Дмитро Русланович 11 клас ІІ місце з трудового навчання у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, Відмінний результат -«МАН-ЮНІОР Технік..Юніор.Ерудит» Учасник обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких, винах. та раціонал. Розробок на базі ХОЦНТУМ Учасник обл. конкурсу винахідництва та раціоналізаторства ІІІ загальнокомандне місце на районних фінальних змаганнях з настільного тенісу ІІІ загальнокомандне місце на районних змаганнях з баскетболу (3х3) ІІІ місце районні змагання з легкої атлетики (метання диска)
7. Шимонюк Віталій Васильович 11 клас - ІІІ місце районні змагання з легкої атлетики (метання списа)
8. Кравчук Яна Олександрівна 11 клас ІІ м. у районному фестивалі української патріотичної пісні «Україно, любий край» - ІІІ командне місце районний конкурс «Молодь обирає здоров’я» - ІІІ м. районний фестиваль гумористів та естрадної пісні - І місце районні змагання з легкої атлетики (біг 200 м)
9. Гуменюк Анастасія Миколаївна 11 клас Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р, - ІІІ командне місце районний конкурс «Молодь обирає здоров’я»
10. Хомич Вікторія Анатоліївна 8 клас Диплом ІІ ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Диплом ІІ ст. у Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч» Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р
11. Клименко Роман Володимирович 6 клас Диплом абсолютного переможця у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Диплом І ст. у Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч» Диплом ІІ ст. у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» Диплом ІІІ ст. у Міжнародній грі із зарубіжної літератури “Sunflower” Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р Диплом ІІ ст. у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»2018
12. Ковбар Владислав Сергійович 6 клас Диплом І ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Диплом ІІ ст. у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» Диплом ІІ ст. у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»2018 Диплом І ст. у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018
13. Момотюк Олексій Миколайович 7 клас Диплом І ст. Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Диплом ІІІ ст. у Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч» Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р Диплом ІІ ст. у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»2018
14 Ватащук Діана Володимирівна 5 клас Диплом переможця в початковій школі Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» Диплом ІІ ст. у Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч» Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р Диплом учасника у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»2018
15. Бушкевич Віталій Павлович 8 клас Добрий результат -«МАН-ЮНІОР «Технік..Юніор.Ерудит» IV загальнокомандне місце на районних фінальних змаганнях з баскетболу (3х3)
16. Клименко Дмитро Володимирович 4 клас Диплом переможця в початковій школі у Міжнародній грі із зарубіжної літератури “Sunflower” Диплом переможця в початковій школі Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» Диплом абсолютного переможця в початковій школі у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Диплом І ст. у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018 Диплом ІІ ст. у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»2018 Диплом ІІ ст. у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018
17. Мойчук Сергій Володимирович 5 клас Диплом переможця в початковій школі Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» Диплом переможця в початковій школі у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Диплом учасника. У Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»2018 Диплом ІІ ст. у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018
18. Кисельов Єгор Павлович 6 клас Диплом ІІ ст. у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник»
19. Хомич Артем Сергійович 4 клас Диплом ІІ ст. у Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч»
20. Харчук Артур Олександрович 7 клас Диплом І ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018
21. Ковтонюк Софія Юріївна 7 клас Диплом І ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Сертифікат учасника у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р
22. Ковбар Мирослава Сергіївна 3 клас Диплом ІІ ст. у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»2018 Диплом ІІ ст. у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018
23. Кравчук Поліна Ігорівна 7 клас Диплом І ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018
24. Бойчун Сергій Віталійович 9 клас Диплом ІІ ст. у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус»2018 Диплом учасника у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018
25. Ковтонюк Назар Юрійович 5 клас Добрий результат у конкурсі «Колосок» (Весняний) 2019р,
26. Огородник Ігор Павлович 5 клас Диплом І ст. у Всеукраїнського конкурсу з англ. мови «Гринвіч» Диплом І ст. у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018
27. Кравчук Олександр Олександрович 8 клас Диплом учасника у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018 IV загальнокомандне місце на районних фінальних змаганнях з баскетболу (3х3)
28. Ватащук Михайло Володимирович 4 клас Диплом ІІ ст. у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»2018
29. Шевчук Яна Вікторівна 7 клас Диплом ІІ ст. у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бобер»2018

Аналіз роботи школи за різними напрямками показав, що вчителі й учні досягли значних результатів у своїй діяльності. Це результати участі учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах, турнірах з різних предметів, вчителів у конкурсах професійної майстерності га зовнішньому незалежному оцінювання. Так у 2018 році за результатами ЗНО наш заклад посів 109 місце серед шкіл області (3 серед шкіл району).

Медичний супровід освітнього процесу

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно- правової бази:

-Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01;

- Наказ № 518,674 від 20.07.2009 р «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»

Для якісного медичного забезпечення учнів і працівників у навчальному закладі обладнаний медичний кабінет, де працює шкільна медсестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування школярів.

Проводять санітарно-просвітницьку роботу серед учнів школи та їх батьків.

Щорічно згідно графіка на базі школи діти проходять медичне обстеження вузькими спеціалістами.

Відповідно до результатів медичного огляду учнів, у школі формуються медичні групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік.

За уроками фізичного виховання систематично проводиться медико-педагогічний контроль.

Працівники школи щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком медичної установи .

Соціальний захист та харчування

Важливим аспектом збереження здоров'я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується Законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст. 22), «Про охорону дитинства (ст. 5), постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2014 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними учні пільгових категорій забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням.

Адміністрацією школи та медичною сестрою закладу проводиться перевірка режиму роботи шкільної їдальні, якості продукції і відповідності норм харчування учнів.

Відповідно до рішень виконавчого комітету Старокостянтинівської районної ради учні 1-4 класів також забезпечені безоплатним харчуванням та учні пільгових категорій (діти з малозабезпечених сімей, позбавлені батьківського піклування, чорнобильці. Звільнені за рішенням педагогічної ради).

Виховний процес

Основні напрями виховання в школі сплановані на виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української держави, до листа Міністерства освіти та науки України №1/9-413 від 27.07.2017 р. «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у 2017-2018 н.р.», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (додаток до наказу МОНУ від 16. 06. 2015 р. № 641), указу Президента України від 13.10.2015 р. №580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки

Педагогічний колектив працював над проблемним питанням з виховної роботи: «Використання передових технологій виховного процесу як умови для повноцінного розвитку учнів, становлення творчої особистості »

Пріоритетними були наступні напрямки виховної роботи: патріотичне та національне виховання.

Зміст виховної діяльності сплановано у відповідності до наступних ключових ліній:

На формування ціннісного ставлення до природи були спрямовані різноманітні форми виховної діяльності екологічної тематики, такі як:

· ряд природоохоронних та екологічних заходів в рамках Всеукраїнської акції «День юного натураліста України»

· тиждень біології та хімії в школі;

· цикл класних годин у 4 класі природоохоронної тематики «Подорожуємо рідним краєм»;

· участь у конкурсах «Природа України очима дітей Хмельниччини», «Вчимося заповідувати», «В об’єктиві натураліста» і ін.

Учні школи були організаторами та активними учасниками акцій «Чисте довкілля», акції захисту лелек та акцій до Міжнародного Дня мігруючих.

Учні 3-11 класів були активними учасниками Міжнародного конкурсу «Колосок» (Колосок осінній, та весняний), Міжнародної природознавчої гри «Геліантус».

Ціннісне ставлення до культури та мистецтва формувалося в учнів під час підготовки та проведення тижня предметів художньо-естетичного циклу, проведенні шкільного та участі у районному творчому звіті. Також учні брали участь у районному фестивалі патріотичної пісні «Україно-любий край» та в змагання театральних колективів. Вже традиційною стала участь учнів школи у районних виставках до новорічних та Великодніх свят (районна виставка «Новорічна композиція», «Великодня писанка» та ін.). Розвивалися естетичні почуття і під час підготовки та проведення свята осені, «Андріївських вечорниць», заходу до Дня Святого Миколая «Краплинка дива в день Святого Миколая», свята до Міжнародного жіночого дня, Новорічних свят для дошкільнят, учнів 1-4 класів та «Новорічного балу-маскараду для старшокласників, свята до Дня Валентина, конкурсі робіт юних фотоаматорів «Моя Україна».

Свої мистецькі здібності школярі демонстрували під час різноманітних конкурсів малюнку: «Безпека і мир в Україні», «Ліси – наше багатство», «Природа України очима дітей Хмельниччини» і ін.

Важливою складовою змісту виховання особистості є усвідомлення дітьми та учнівською молоддю значущості праці, конкурентоспроможності й самореалізації особистості за умов ринкових відносин. Тобто ціннісне ставлення до праці передбачає як підготовку учнів до майбутньої професійної діяльності, так і розвиток потреби у трудовій активності.

Учні початкових класів знайомилися з професіями в процесі ігрового спілкування. Практичним психологом проведено та проаналізовано анкетування «Вибір майбутньої професії» та психодіагностичне тестування за методикою Клімова.

Формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави здійснювалося через :

o Проведення Олімпійського тижня та олімпійського уроку.

o Бесіда з правоохоронними органами «Права, обов’язки для всіх».

o Загальношкільний виховний захід до Дня Захисника України.

o Змагання до Дня Збройних Сил України.

o Проведення Дня вишиванки.

o Урочиста лінійка до Дня Гідності і Свободи.

o Тиждень правових знань.

o Міжшкільний етап «IQ-Поділля».

o Інформаційний захід про героїв Крут.

o Лінійка до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні «У їхніх серцях жила Україна».

o Шкільний етап патріотичної гри «Джура»;

o Свято до Дня Перемоги «Ваш подвиг пам’ятатимуть завжди»;

· Класні години «День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій» (1-11 кл.)

· Класні години , присвячені Чорнобильській трагедії (1-11 кл.);

Ціннісне ставлення до себе. Робота з охорони життя і здоров'я учнів

Система профілактичної роботи з попередження усіх видів дитячого травматизму у 2017-2018 н.р. мала такі складові, як викладання предмету «Основи здоров'я» (1-10 класи), організація систематичних медичних оглядів учнів та педагогічних працівників; проведення усіх видів інструктажів з учнями; проведення роботи щодо формування основ здорового способу життя, тематичних класних годин, профілактичних бесід та лекцій для учнів школи та їх; висвітлення питання профілактики дитячого травматизму на батьківських зборах.

Проведені загальношкільні виховні заходи «Знай і виконуй правила дорожнього руху», «Знай свої права, дитино» (До Дня спільних дій в інтересах дітей), «Психологічне здоров’я учнів як умова гармонійного розвитку».

Протягом року робота з профілактики усіх видів дитячого травматизму знайшла своє відображення у проведенні таких виховних заходів, як проведення місячника „Увага! Діти на дорозі!", місячника охорони праці, тижня безпеки життєдіяльності, тижня профілактики дорожньо-транспортного травматизму, днів безпеки життєдіяльності напередодні канікул, дня цивільного захисту з відпрацюванням шляхів евакуації на випадок надзвичайної ситуації.

Систематично проводились тематичні виховні години та бесіди з профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму, пожежної безпеки та інших видів дитячого травматизму. В кожному навчальному кабінеті в наявності інструкції з техніки безпеки, правил безпечної поведінки учнів під час перебування в кабінеті, куточок з профілактики всіх видів дитячого травматизму серед дітей.

Робота з соціального захисту учнів у 2018-2019 н.р. знайшла відображення в ряді проведених заходів. Систематично здійснювалось оновлення банку даних на дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносилися кожного разу після зміни у соціальному статусі учнів. Станом на 01.09.2018року на обліку перебуває 42 дитини пільгових категорій, з них: 20 дітей із багатодітних родин, 3 дітини-інваліда дитинства, 1 напівсирота, 3 дитини, позбавлені батьківського піклування, 7 дітей малозабезпечених родин, 2 дитини-чорнобильці, 5 дітей з сімей матерів-одиночок, 1 дитина трудових емігрантів.

У 2018-2019 н.р. діти пільгових категорій безкоштовно відвідували загальношкільні заходи, районні та міські свята, присвячені дню Святого Микола, Новому року, Міжнародному дню захисту дітей.

Свої здібності учні розвивають у шкільних гуртках. У 2018– 2019 н. р. з 01 вересня в школі діяли 13 гуртків. З них:

7 гуртків Художньо-естетичногонапрямку:

1) «Мистецтво нашого роду» кер. Бондарчук Н.М..,

2) «Закохуємось в книгу» кер. Шаповал Г.В.,

3) «Риторика» кер. Харчук Н.С.

4) «Дивослово» кер. Любчак Н.І.,

5) «Література Західнї Європи» кер. Чернік Г.Ю.,

6) «Happy English» кер. Чернік Г.Ю.,

7) «Літературними стежками» кер. Грегорчук Н.О.,

3 гуртки науково-технічного напрямку:

1) «Фізика навколо нас» кер. Якотюк М.П.,

2) «Комп’ютер в школі в вдома» кер. Якотюк М.П.,

3) «Розв’язування олімпіад них задач з математики» кер. Якотюк Н.В.,

1 гурток туристично-краєзнавчий – «Історичне краєзнавство» кер. Бабичук О.Д.

1 гурток еколого-натуралістичний – «Юні екологи» кер. Харчук В.В.

1 гурток фізкультурно-спортивний – «Настільний теніс» кер. Любчак П.С.

Результати своєї діяльності гуртківці представляли під час предметних декад та тижнів, брали участь у культурно-масових та суспільно-корисних заходах, які проходили в школі. Плідною була масова та суспільно – корисна робота гуртків.

Робота з профілактики правопорушень, бродяжництва серед неповнолітніх

Робота адміністрації та педагогічного колективу з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх у 2018-2019 н.р. була побудована відповідно до правоустановчих документів, які висвітлюють цей напрямок роботи, указів Президента України, програм правової освіти населення, і проводилась згідно з планом спільних заходів Іршиківського НВК, сільського гоолови Іршиківської с.р. та відділу освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської РДА.

Протягом навчального року працювала Рада профілактики правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, яка проводила роботу з учнями, схильними до порушень внутрішньошкільної дисципліни, проводила заходи щодо запобігання негативних проявів у підлітковому середовищі.

Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на педраді, нарадах при директорі, засіданнях м/о класних керівників.

Станом на 01.06.2018 року на обліку в ССД не перебувають сім’ї , що опинились у складних життєвих обставинах.

Станом на 01.06.2019 року в школі два учні – Раковський А. (7 клас, кл. кер. Чернік Г.Ю.) та Писарчук М. (8 клас, кл.кер. Грегорчук Н.О.) - перебувають на внутрішньошкільному обліку. З даними учнями відповідно планів роботи проводяться бесіди та корекційні заходи.

Аналізуючи роботу за минулий навчальний рік у 2019– 2020 н. р. педагогічному колективу необхідно:

- активно залучати учнів до участі у позаурочному житті;

- покращити роботу класних керівників з класним активом, органами учнівського самоврядування;

- класним керівникам організувати виховну роботу в класі з урахуванням потреб і запитів учнів;

- класним керівникам ефективно впроваджувати в виховній діяльності інноваційні форми роботи згідно Основних орієнтирів виховання .

Кiлькiсть переглядiв: 337

Коментарi