НАКАЗ
від 27.12.2019р. № 85-од
Про моніторинг навчальних досягнень
учнів за І семестр 2019-2020 н.р.
Згідно з річним планом роботи школи, в кінці грудня на початку січня 2020 р. адміністрацією школи було проведено аналіз навчальних досягнень учнів 3— 11-х класів.
У школі навчається 70 учнів. Учні перших та других класів не оцінуються. Якість знань за І семестр 2019-2020 н. р. становить 31%., що на 5 % менше ніж в І семестрі 2018-2019 н. р. Високий рівень навчальних досягнень мають 1,8 % учнів, що на 7 % менше минулого року, достатній – 29,1% (на 1 % більше), середній -54,5 % (на 4,5% менше), початковий – 12,7 % (збільшився на 7,7%).
В початковій школі навчається 23 учня. Якість їхніх знань — 56 %, що на 6 % більше минулого року. На високий рівень І семестр закінчили 0 % учнів (у 2018-2019 н. р. – 21%), на достатньому —55 %( у 2018-2019 н. р. – 29 %), на середньому- 44% (у 2018-2019 – 50%), початковому — 0 % ( у 2018- 2019 н.р - 0 %).
В базовій школі навчається 39 учнів (1 – на індивідуальному навчанні), якість знань —26 % ( в порівнянні з минулим роком 27 % ). На високому рівні навчається 2,6 % учнів, що на 4,1% менше минулого року, на достатньому—23,6 % (на 3,6% більше минулорічного), на середньому – 55% (на 2 % більше), на початковому — 15,7 % ( у 2018- 2019 н.р. – 6,7 % ).
Претендентами на свідоцтво з відзнакою є Хомич Ірина Сергіївна
Учнів старшої школи —8. Якість знань —25% (знизилась на 15 %). На високому рівні навчаються 0% , на достатньому —25% (40% в минулому році), на середньому – 62,5% (55% в минулому році), на початковому —12,5% (збільшилася на 7,5 %).
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, дійшли висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть навчатися ще 11 % учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів, на достатньому рівні — 4% учнів, на середньому —2% учнів.
Акцентуючи позитивні моменти в навчальній діяльності учнів, необхідно зазначити ряд суттєвих недоліків, виявлених моніторинговими спостереженнями:
Аналіз якості рівня навченості показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, та завищений рівень самооцінки групи вчителів і учнів на фоні заниженого рівня рефлексі, відсутня система роботи зі слабовстигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв'язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через щоденники. Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.
З усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки початкового рівня, класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, вчителями-предметниками додаткові заняття з предметів, задані індивідуальні завдання.
Питання навчальних досягнень учнів розглядалися на нараді при директорові й на засіданнях ШМО, з’ясовувалися причини слабкої успішності учнів.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Класним керівникам:
а) провести класні й батьківські збори за підсумками І семестру 2019-2020 н. р.;
б) посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги, своєчасно перевіряти щоденники й повідомляти батьків про успіхи їхніх дітей.
2. Учителям-предметникам:
а) продумати й використовувати форми контролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу;
б) спланувати роботу з обдарованими дітьми й учнями, які потребують допомоги;
в) залучати учнів до активної діяльності під час формування нових знань;
г) під час організації навчально-виховного процесу вчителям на кожному уроці слід особливу увагу приділяти завданням на формування в учнів умінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати навчальний матеріал, причому на всіх етапах уроку;
д) застосовувати на уроках проектні технології, завдання на розвиток критичного мислення, дослідницько-пошукові завдання та технології евристичного навчання;
е) при викладанні матеріалу спиратися на життєвий досвід учнів, частіше пов’язувати теоретичний матеріал з його практичним застосуванням у житті;
є) надати дієву допомогу під час канікул учням, які мають початковий рівень навчальних досягнень.
3. Керівникам ШМО на засіданнях погодити обсяг домашніх завдань із кожного предмета згідно з віковими особливостями учнів (див. методичний лист МОН України №1/9-65 від 29.10.07).
4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Клименко Л.М:
а) провести узагальнюючий контроль та проаналізувати рівень навченості учнів по предметам;
б) на батьківських зборах зробити детальний аналіз успішності учнів класу .
5. Психологу школи Нестеровій Л.А. провести психолого-педагогічний семінар «Технологія розвитку пізнавальних здібностей» та з метою актуалізації в системі учитель-учень семінар-тренінг «Професійно-психологічна компетентність учителя – як запорука успішності учнів».
6. Контроль за наказом залишаю за собою.
НАКАЗ
Від 23.05.2019 року Іршики №26-од
Про результати державної підсумкової
атестації учнів 4- го класу
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», керуючись рекомендаціями, викладеними у наказі Міністерства освіти і науки України від 27 березня 2019 року № 1/9-196 від «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 навчальному році», наказу Міністерства освіти і науки України від 25.01.2019 року № 59 “Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту”, відповідно до наказу НВК № 15-од від 10.04.2019 р. «Про завершення навчального року, проведення державної підсумкової атестації для учнів 4-х, 9-х, 11-х класів у 2018-2019 навчальному році», у закладі проведено державну підсумкову атестацію у 4-ому класі з навчальних дисциплін інваріантної складової: з української мови (читання) та математики.
У 4 – ому класі ДПА складали 7 учнів (вчитель Шаповал Г.В.). При складанні державної підсумкової атестації учні виявили знання високого (3 учні), достатнього (2 учні) рівнів, 2 учні показав знання середнього рівня з української мови(читання). Проалізувавши результати ДПА та результати річного оцінювання знань, слід зазначити, що якісний показник за ДПА становить 71,5 %, що на 28,5% вище за якісного показника річного оцінювання знань з української мови та на 14,5 % вище – з математики. Високий рівень знань з усіх предметів, з яких складалася ДПА показали Ватащук Д., Мойчук С. та Огородник І.
З математики найбільше помилок допущено при розв’язуванні задачі, зокрема при написанні пояснень до неї, значень виразів на дії з багатоцифровими числами.
З української мови помилки допущені в тестових завданнях, на правила правопису, переносу, відновлення послідовності подій у творі, складанні й записі розповіді при висловленні власної точки зору.
З метою підвищення результативності навчання, забезпечення об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі річної та державної підсумкової атестації та недопущення розбіжностей між річним оцінюванням та ДПА, розвитку загальнонавчальних навиків у відповідності до Державних стандартів початкової школи,
Аналіз результатів ДПА та річного оцінювання подано в таблиці та діаграмах:
К-сть учнів, показники | Українська мова (читання) | Математика | ||
Річна Укр.мова/літ.чит. | ДПА | Річна | ДПА | |
Проходили ДПА | 7 | 7 | ||
Високий- осіб | 3/3 | 3 | 3 | 3 |
% | 43/43 | 43 | 43 | 43 |
Достатній- осіб | -/2 | 2 | 1 | 2 |
% | 0/28,5 | 28,5 | 14 | 28,5 |
Середній- осіб | 4/2 | 2 | 3 | 2 |
% | 57/28,5 | 28,5 | 43 | 28,5 |
Початковий- осіб | - | - | - | - |
% | - | - | - | - |
Якість% | 43/71,5% | 71,5% | 57% | 71,5% |
НАКАЗУЮ :
1.Заступнику директора Клименко Л.М.:
1.1. До 31.05.2019 р. спільно з вчителями початкових класів глибоко проаналізувати результати ДПА на засіданні методичної ради із метою вироблення конкретних шляхів уникнення розбіжностей у річному оцінюванні;
1.2. До 27.08.2019р. підготувати відповідні аналітичні матеріали для детального висвітлення їх на засіданні педагогічної ради;
1.3. У грудні, квітні 2019 -2020 н.р. провести контрольні зрізи знань у 4 класі з української мови та математики;
1.4. У вересні 2019р. повторно опрацювати з вчителями початкових класів Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та Державні стандарти початкової освіти;
2.Вчителю початкових класів Мельничук С.В.:
2.1. Звернути увагу на якість перевірки учнівських робіт;
2.2. Продумувати і урізноманітнювати форми поточного контролю за засвоєнням нових знань з метою профілактики прогалин у сприйнятті та засвоєнні найбільш складних понять окремих тем;
2.3. Приділяти більше уваги формуванню комунікативних предметних умінь і
навичок, формуванню необхідної термінології під час відповідей;
3.Вчителям початкових класів Бондарчук Н.М., Шаповал Г.В., Харчук Н.С., Харчук Т.М.:
3.1.Забезпечувати безперервне повторення навчального матеріалу, закріплювати і вдосконалювати найбільш важливі навички, вміння;
3.2. Звертати на увагу на практичну спрямованість уроків, працювати над розвитком логічного мислення, творчої уяви учнів;
3.3.Більше уваги приділяти роботі над задачами, вчити дітей виконувати повний аналіз задач;
4.Вчителю Мельничук С.В., яка викладатиме у 4 класі, дотримуватись принципів доступності і послідовності у викладанні предметів, пропонувати на уроках системи репродуктивних та творчих вправ.
5.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника з НВР
Клименко Л.М.
Директор НВК С.В. Мельничук
З наказом ознайомлені
Бондарчук Н.М. Харчук Т.М. Шаповал Г.В. Харчук Н.С.НАКАЗ
Від 23.05.2019 року Іршики №26-од
Про результати державної підсумкової
атестації учнів 4- го класу
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», керуючись рекомендаціями, викладеними у наказі Міністерства освіти і науки України від 27 березня 2019 року № 1/9-196 від «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 навчальному році», наказу Міністерства освіти і науки України від 25.01.2019 року № 59 “Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту”, відповідно до наказу НВК № 15-од від 10.04.2019 р. «Про завершення навчального року, проведення державної підсумкової атестації для учнів 4-х, 9-х, 11-х класів у 2018-2019 навчальному році», у закладі проведено державну підсумкову атестацію у 4-ому класі з навчальних дисциплін інваріантної складової: з української мови (читання) та математики.
У 4 – ому класі ДПА складали 7 учнів (вчитель Шаповал Г.В.). При складанні державної підсумкової атестації учні виявили знання високого (3 учні), достатнього (2 учні) рівнів, 2 учні показав знання середнього рівня з української мови(читання). Проалізувавши результати ДПА та результати річного оцінювання знань, слід зазначити, що якісний показник за ДПА становить 71,5 %, що на 28,5% вище за якісного показника річного оцінювання знань з української мови та на 14,5 % вище – з математики. Високий рівень знань з усіх предметів, з яких складалася ДПА показали Ватащук Д., Мойчук С. та Огородник І.
З математики найбільше помилок допущено при розв’язуванні задачі, зокрема при написанні пояснень до неї, значень виразів на дії з багатоцифровими числами.
З української мови помилки допущені в тестових завданнях, на правила правопису, переносу, відновлення послідовності подій у творі, складанні й записі розповіді при висловленні власної точки зору.
З метою підвищення результативності навчання, забезпечення об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі річної та державної підсумкової атестації та недопущення розбіжностей між річним оцінюванням та ДПА, розвитку загальнонавчальних навиків у відповідності до Державних стандартів початкової школи,
Аналіз результатів ДПА та річного оцінювання подано в таблиці та діаграмах:
К-сть учнів, показники | Українська мова (читання) | Математика | ||
Річна Укр.мова/літ.чит. | ДПА | Річна | ДПА | |
Проходили ДПА | 7 | 7 | ||
Високий- осіб | 3/3 | 3 | 3 | 3 |
% | 43/43 | 43 | 43 | 43 |
Достатній- осіб | -/2 | 2 | 1 | 2 |
% | 0/28,5 | 28,5 | 14 | 28,5 |
Середній- осіб | 4/2 | 2 | 3 | 2 |
% | 57/28,5 | 28,5 | 43 | 28,5 |
Початковий- осіб | - | - | - | - |
% | - | - | - | - |
Якість% | 43/71,5% | 71,5% | 57% | 71,5% |
НАКАЗУЮ :
1.Заступнику директора Клименко Л.М.:
1.1. До 31.05.2019 р. спільно з вчителями початкових класів глибоко проаналізувати результати ДПА на засіданні методичної ради із метою вироблення конкретних шляхів уникнення розбіжностей у річному оцінюванні;
1.2. До 27.08.2019р. підготувати відповідні аналітичні матеріали для детального висвітлення їх на засіданні педагогічної ради;
1.3. У грудні, квітні 2019 -2020 н.р. провести контрольні зрізи знань у 4 класі з української мови та математики;
1.4. У вересні 2019р. повторно опрацювати з вчителями початкових класів Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та Державні стандарти початкової освіти;
2.Вчителю початкових класів Мельничук С.В.:
2.1. Звернути увагу на якість перевірки учнівських робіт;
2.2. Продумувати і урізноманітнювати форми поточного контролю за засвоєнням нових знань з метою профілактики прогалин у сприйнятті та засвоєнні найбільш складних понять окремих тем;
2.3. Приділяти більше уваги формуванню комунікативних предметних умінь і
навичок, формуванню необхідної термінології під час відповідей;
3.Вчителям початкових класів Бондарчук Н.М., Шаповал Г.В., Харчук Н.С., Харчук Т.М.:
3.1.Забезпечувати безперервне повторення навчального матеріалу, закріплювати і вдосконалювати найбільш важливі навички, вміння;
3.2. Звертати на увагу на практичну спрямованість уроків, працювати над розвитком логічного мислення, творчої уяви учнів;
3.3.Більше уваги приділяти роботі над задачами, вчити дітей виконувати повний аналіз задач;
4.Вчителю Мельничук С.В., яка викладатиме у 4 класі, дотримуватись принципів доступності і послідовності у викладанні предметів, пропонувати на уроках системи репродуктивних та творчих вправ.
5.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника з НВР
Клименко Л.М.
Директор НВК С.В. Мельничук
З наказом ознайомлені
Бондарчук Н.М. Харчук Т.М. Шаповал Г.В. Харчук Н.С.
НАКАЗ
Від 13.06.2019 року Іршики №33- од
Про результати державної підсумкової атестації
здобувачів освіти 9- го класу
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 №1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», керуючись рекомендаціями, викладеними у наказі Міністерства освіти і науки України від 27 березня 2019 року № 1/9-196 від «Щодо методичних рекомендацій про проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 навчальному році», наказу Міністерства освіти і науки України від 25.01.2019 року № 59 “Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту”, відповідно до наказу НВК № 15-од від 10.04.2019 р. «Про завершення навчального року, проведення державної підсумкової атестації для учнів 4-х, 9-х, 11-х класів у 2018-2019 навчальному році», у закладі проведено державну підсумкову атестацію у 9-ому класі з навчальних дисциплін інваріантної складової : укр. мови (диктант), математики (письмово), історії України (письмово).
Державну підсумкову атестацію складало 9учнів. Серед важливих чинників підготовки до ДПА – ознайомлення випускників із тестовими методиками, широке їх використання на всіх етапах навчання. Важливим і невід’ємним аспектом була глибока інформаційно - роз’яснювальна робота серед учнів, їх батьків та педагогів, проведена адміністрацією школи та класним керівником Любчак Н.І.
Під час складання ДПА учні 9 класу в цілому виявили середній рівень знань з більшості предметів. Відповідність результатів ДПА річному оцінюванню є предметом глибокого аналізу на нарадах при директорі, при заступнику директора.
Відповідності результатів ДПА і річного оцінювання немає з жодного предмета. З украінської мови (вчитель Любчак Н.І.) оцінки за ДПА на 1-2 бали вищі за річні (якісний показник за ДПА (80%) суттєво вище річного (20%)), що свідчить про кращу підготовку здобувачів освіти до складання ДПА з даного предмету. З історії України (вчитель бабичук О.Д.) лише Левчук І. на Миколайчук А. отримали на 1 бал вище, ніж річна, інші показали результати, що відповідають річному оцінюванню. З математики (вчитель Якотюк Н.В.) всі учні отримали нижчі бали за ДПА, порівняно з річним оцінюванням (якісний показник за ДПА(0%) нижче від річного (20%).
Найбільша розбіжність між результатами ДПА та річним оцінюванням знань з української мови: достатній рівень за річне оцінювання отримали 1 учень, за ДПА
4 учнів. Розбіжність становить 75 %.
Аналіз результатів річних досягнень та результатів державної підсумкової атестації зображено в таблиці та графіках:
К-сть учнів, показники | Українська мова | Математика | Історія України | ||||
Річна | ДПА | Річна | ДПА | Річна | ДПА | ||
За мережею | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |
Проходили ДПА | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |
Високий- осіб | - | - | - | - | - | - | |
% | - | - | - | - | - | - | |
Достатній- осіб | 1 | 4 | 1 | - | 1 | 1 | |
% | 20% | 80% | 20% | - | 20% | 20% | |
Середній- осіб | 4 | 1 | 4 | 5 | 4 | 4 | |
% | 80% | 20% | 80% | 100% | 80% | 80% | |
Початковий- осіб | - | - | - | - | - | - | |
% | - | - | - | - | - | - | |
Якість% | 20% | 80% | 20% | 0% | 20% | 20% |
Проте під здачі іспитів з предметів ДПА виявлено низку помилок :
· з української мови: закінчення дієслів на –ться, подвоєння приголосних;
· з математики: у тестових завданнях відкритої форми і текстових задачахз алгебри ;
· з історії України: у тестових завданнях з однією правильною відповіддю, на встановлення відповідності, встановлення хронологічної послідовності, недоречностей у запропонованих текстах та недосконалий аналіз фрагментів юридичних документів.
З метою підвищення результативності навчання, забезпечення об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі річної та державної підсумкової атестації та недопущення розбіжностей між річним оцінюванням та ДПА
НАКАЗУЮ :
1.Вчителям – предметникам :
1.1. Широко впроваджувати тестові методики у навчально – виховний процес.
Застосовувати тестові завдання як при тематичному оцінюванні знань, так і при перевірці домашнього завдання;
1.2. Забезпечувати системне повторення навчального матеріалу на протязі навчального року;
1.1 . Використовувати завдання, що передбачають практичне застосування знань у нестандартних ситуаціях;
1.2 . З метою підвищення рівня навчальних досягнень та пізнавальної активності учнів ефективно використовувати можливості комп’ютерного класу, впроваджувати інформаційно-комп’ютерні технології;
2.Заступнику директора Клименко ЛМ.:
2.1. До 31.08.2019 р. на нараді при директорі обговорити та проаналізувати результати ДПА у 9 класі;
2.2. У 2019/2020 н.р. провести моніторинг системи оцінювання рівня навчальних досягнень учнів 9 класу з математики, української мови та історії;
2.3. До 22.08.2020 р. підготувати відповідні аналітичні матеріали для детального висвітлення їх на засіданні педагогічної ради;
2.4. Опрацювати з вчителями- предметниками Критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти та Державні стандарти загальної середньої освіти (основна школа).
3.Вчителю Грегорчук Н.О. та Любчак Н.І. дотримуватись об’єктивності у оцінюванні навчальних досягнень, більше уваги приділяти роботі з обдарованими дітьми.
5.Дирекції школи у січні-лютому 2020 року провести класно-узагальнюючий контроль за рівнем підготовки учнів 9 класу до занять.
6.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора Клименко Л.М.
Аналіз рівня навчальних досягнень
учнів 4, 9 та 11 класів Іршиківського НВК
за 2016-2017 н.р.
Навчальний предмет | К-ть учнів | Рівень навч. досягн. за річним оцінюванням | Рівень навч. досягн. за ДПА | |||||||
В | Д | С | П | К-ть | В | Д | С | П | ||
4 клас | ||||||||||
Математика | 7 | 2 | 3 | 2 | 0 | 7 | 1 | 3 | 3 | 0 |
Українська мова | 7 | 1 | 5 | 1 | 0 | 7 | 1 | 4 | 2 | 0 |
Літературне читання | 7 | 4 | 3 | 0 | 0 | 7 | 1 | 4 | 2 | 0 |
9 клас | ||||||||||
Математика | 15 | 0 | 7 | 8 | 0 | 15 | 1 | 6 | 8 | 0 |
Українська мова | 15 | 1 | 7 | 7 | 0 | 15 | 4 | 5 | 6 | 0 |
Історія України | 15 | 2 | 6 | 7 | 0 | 15 | 4 | 5 | 6 | 0 |
11 клас | ||||||||||
Математика | 5 | 1 | 1 | 3 | 0 | 5 | 1 | 0 | 4 | 0 |
Українська мова | 6 | 1 | 2 | 3 | 0 | 6 | 0 | 3 | 3 | 0 |
Історія України | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Іноземна мова (англ..) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |